Barn, Hur funkar dom?

Har ledigt från mitt kvälls skift idag och ska jobba på sektionen istället.. lägger ihop förra veckans timmar med dom idag och så går det jämt upp att vara borta från jobbet.
Har dock inte bestämt riktigt när jag ska börja... måste vara där kl 13 men funderar på om jag ska ta mig dit tidigare och få klart lite Örebro jobb också, så jag slipper sitta med allt sånt på kvällarna här hemma.

Är nästan klar med städningen till eftermiddagen, tänkte dammsuga och fixa det sista när jag kommer hem.
Om jag ska vara ärlig är jag lite nervös inför hela den här barn grejjen... jag vet inte hur man gör när man har barn på besök! Jag menar.. hur kul kommer dom tycka att det är här?? :S Inte ett dugg skulle jag gissa...

Jag ser framför mig hur dom sitter vid bordet och hänger med sina små söta barnahuvuden med håret uppsatt i rosetter och sakta sakta förtvinar innifrån av tristess, alternativ hur dom hänger i takkronan och svingar sig i lianer ner för trappen samtidigt som murbruket börjar vittra sönder i fasaden.

HJÄLP! hur gör man?

Hur som helst ska det iaf bli riktigt kul att dom kommer hit! Mer sånt åt Elis =) och jag bara måste komma ihåg att ta fram kameran så jag får lite nya bilder på Nelly!


Kommentarer
Postat av: chaos

Det ordna sig! De brukar alltid ta med sig sina favorit saker och sedan hittar de på! Tea får kanske stå för underhållningen!

2008-06-24 @ 13:29:00
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0