att värma mitt hjärta

Det finns någon som jag tycker väldigt mycket om.
En person som jag på något sätt sett upp till ända sedan vi sågs första gången.
Jag vet att det du sa idag var sant och jag tycker ännu mer om dig för din ärlighet och jag tror att du vet att du gjorde mig glad. Lite kärlek finns det allt ändå *skrattar*

Under utbildningen som jag varit på har jag faktiskt lärt känna en hel rad med nya guldklimpar, endel visserligen kända sen tidigare men inte desto mindre underbara för det!
Vet inte om det blivit av att du kikat in här L men om du gör det så kan du skriva din adress i ett privat gästboksinlägg så ska vi se om posten klarar av att sköta om leveransen av din hudsalvan du snott av vår armé ;)


Kommentarer
Postat av: chaos

Det låter trevligt! Lycka till!

2008-06-05 @ 22:26:09
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0