Söndag?

Om jag inte har helt fel är det söndag idag, kanske borde jag kolla upp det.. det är bra att ha koll på sånna saker!
Hur som helst så vet jag att jag ska till jobbet om några timmar, men jag måste lösa problematiken med matlådan innan... det är svårt när man är för lat för att fixa :)

Gick förbi termometern för en stund sedan och den visade att det är ca 13 grader ute, inte ett dugg sommar alltså! Fortsätter det så här är det snart dags att ha vantar på sig när man cyklar till jobbet igen. Min gräns ligger på 10 grader men jag hoppas innerligt att det inte ska behöva komma dit! Usch!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tack så mycket :)

2008-07-06 @ 11:00:51
URL: http://maariellenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0