Öronvatten

Har nyligen kommit hem från sommarstugan! Glömde kameran hemma, annars hade jag tänkt ta lite bilder så ni får se vad det är jag ligger och kikar på hela dagarna (när jag inte somnar förståss), kan hända att ni har sån tur att jag fotar mina badskor också ;) 
Har självklart badat, det är helt underbart! alldeles ljummet i vattnet men nu håller jag på att bli galen på att jag fått vatten i ena örat!
Hur blir jag av med det? Det håller på att driva mig till vansinne. Haha!!

Om nån timme är det dags att tända grillen och efter det är det nog läge att måla lite :) Även om det är lika varmt idag som tidigare dagar, så är det lite mer moln så efter maten kommer det nog vara lagom därute på baksidan. Om inte så skiter jag i det och målar ändå... Nu vill jag bli klar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0