Myrjävlarna!

Jag har iofs inte sett till så många myror sedan dom blev dränkta i myrmedel, MEN! hela min trädgård omsluts nu av en fruktansvärd doft :S
Länge gick jag runt i mina snygga shorts och färgfläckad bikini och sniffade i de djupaste av funderingar över vad lukten påminde om. Efter ett tag kom jag på att det var något från hemmet (och det i sig bådar inte gott) och så till slut kom jag på det! Antibiotika!
Hela jävla trädgården stinker antibiotika och nu känns det som att gå runt i nån slags penicillin behandlad UVI dimma hela dagarna :S BLÄK!

Dyker det upp så mycket som skuggan av en pissmyra (eller vilken annan myra som helst för den delen) igen ska jag prova Hannas diskmedels-metod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0