Mer regn

Helt plötsligt och väldigt oväntat har det börjat regna :O Det är bra! Då slipper jag slösa kommunalt vatten på att vattna alla mina odlingar.. *muttrar*

Det kommer nog att bli inneaktiviteter som gäller under resen av dagen känns det som, det gör iofs inget... jag har lite grejjer som behöver strykas, två fötter som kan behöva lite kärlek och typ ett dussin rum som skulle te sig märkbart mycket trivsammare om dom städades!

Kanske kan det bli nått litet uppehåll så att jag kan lasta skräp på släpkärran som jag har till låns, sen kan fader vår  ta med mig på en härlig semestertripp till skärets sopstation och lära mig allt han kan om vart allt ska sorteras.
Det mysigt att göra lite far-dotter saker ihop... bara han och jag! HAHA!

Men först... mellis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0