Kalas

Om en timme ungefär är det dags att åka iväg på kalas :) Jag har inte ätit nån mat idag så jag hoppas att det blir middag! och om jag har tur kanske även lite vin till det!

Nästan hela husgrunden är för övrigt målad nu, men eftersom det var så fint väder så är det alla sidor utom baksidan vid utplatsen som blivit målade.
Där är det ju tak så det går att måla även om det skulle komma en regnskur imorgon, så det är bäst att passa på med det andra!
Därefter måste jag försöka komma överens med fader vår om att han följer med och köper virke.. han håller på att snickra och måla i sommarstugan och har väl minst sagt full upp där men jag är lite otålig och vill få hem dom där plankorna FORT!

Idag har jag även tagit det svåra beslutet att skiljas från Lilly, hon kommer dock inte att skrotas, absolut inte! det skulle inte mitt hjärta klara av, utan istället kommer hon att få börja ett nytt liv på gamla dar, men jag måste för ordningen skull ta reda på om det finns fler än en som vill köpa henne.

Det jag fått se från din mazda 323, finns alltid kvar hos mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0