Ingen sol

Idag lyser solen med sin frånvaro... lite tråkigt men å andra sidan kan jag få lite saker gjort som jag inte orkat i värmen! Laga mat tex :S
Så många sallader som jag ätit under dom här dagarna kan inte vara nyttigt! haha!

Kanske blir det ett besök hos mormor och morfar idag också, det skulle passa alldeles perfekt :)

Fick föresten hem nya hörlurar sen jag skickat tillbaka dom där som jag köpte till mobilen och gissa vad! Dom här har precis samma plutt som dom jag reklamerade :( Man ser med blotta ögat att den inte passar! Så nu måste jag försöka få tag på nån att prata med och fråga hur sjutton det ligger till... bara det kan ju ta en hel dag... *suck*

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0