inga hörlurar

Idag fick jag paketet med mina nya hörlurar till telefonen och gissa vad... dom passade såklart inte alls till min telefon :)

Jag kollade verkligen att min telefon modell fanns med på listan över vilka mobíler som dom ska passa till TRE gånger innan jag gjorde beställningen, därefter kollade jag en gång till.. men vad hjälpte det?
Nu har jag kollat på mobilkartongen för att va säker på att jag kollat på rätt nummer och därefter kollat två gånger till att det stog med, samt lusläst på förpakningen för att se att det va rätt låda som skickades.

Jag tycker inte om sånt här!! speciellt inte som det inte går att få tag på en enda människa på det där jävla stället,  Vad ska jag ta mig till??? BuuHuuu!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0