god ...öhm.. morgon?

Idag har jag sovit på tok för länge! Jag har blivit väldigt slö i den här värmen och det är svårt att hålla fast vid rutiner :( Kanske är det lättare imorgon när det är vardag igen och jag kan titta på frukost-tv i vanlig ordning =) 
Tittade nyss ut på det som jag målade igår och kan konstatera att det inte täcker till 100% vilket betyder att jag måste måla ett tredje lager... och jag som inte blev klar med nummer två som jag gjorde igår! Jag blir så trött på detta!

Trallen är iaf så gott som klar! Det är två små kantbitar som ska på plats men det kommer nog göras ikväll så nu är det fritt fram att komma hit och inspektera!

Det finns en hel del småsaker kvar att pyssla med ute när altanen väl är klart... Grunden på garaget ska målas, dörrarna på huset likaså och vad det gäller dom så måste jag ju hitta en färg också :S Det skrämmer mig lite eftersom jag vet hur omständigt det var att få fram den gröna!!!
Ev ska alla gamla fönster målas vita, om jag inte struntar i det och inväntar tillfälle att byta ut som istället! Staketet på balkongen måste få en ny överliggare... and so on, and so on...

Som sagt.. det är lite småsaker att göra men under tiden kommer jag nog börja på nästa projekt lite smått... och ni kommer få se en ny kategori dyka upp här igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0