God morgon!

Haha! Tea tycker nog inte om att det blir trall ute på grusplanen :) Hon gillar att ligga därute och rulla sig i gruset, vilket hon inte kunnat göra på länge nu... i morse kikade hon tveksamt ut genom dörren och stog länge och funderade innan hon bestämde sig för att gå ut, vilket hon gjorde med ett jätteskutt, för att inte behöva gå på brädorna.
Lilla gumman... hur ska det bli när det här är klart???

Som vanligt är det lite grått väder, men faktiskt inget regn! Har jag tur kan far hjälpa till att köra hem det sista virket idag (om det ens är öppet??) och i så fall borde det hela bli klart idag.. kan man tycka :)

Men innan jag börjar ringa runt om det, ska jag gå och göra lite frukost, idag blir det te! jag är alldeles för frusen för nått annat.

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0