God förmiddag!

I morse låg jag vaken och funderade en stund innan jag klev upp, jag kan inte få nog av känslan av att bara vara ledig! Det är verkligen helt underbart att vakna på morgonen och känna att man kan göra, nästan, precis vad man vill :)

Till våra bästa år-frukosten idag blev det en banan och blåbärs-smoothie och eftersom det är fint väder idag ska jag nog ge mig på lite målning nu igen!
Fönsterbläcken på framsidan ska målas (förhoppningsvis) en sista gång och efter det ska "taket" på altanen målas, dvs balkarna som balkong golvet ligger på, nu är dom bruna (såklart) och gula längst ut i ändarna... hur man nu kan komma på nått så tokigt! det ser ganska lustigt ut om jag ska vara ärlig, haha!

Hoppas också på att få se en skymt av grannen nu när jag är ute, isf ska jag fråga om jag kan komma över och få massage ikväll! Det knakar och brakar ordentligt i ryggen och nacken när jag rör på mig så det är nog på tiden att jag får en omgång!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att ha en maserande granne... det skulle jag också vilja ha =) Men mina grannar är väldigt snälla kattvakter =)

2008-07-22 @ 13:52:40
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Visst är det lyxigt! Dock gjorde jag misstaget att förvarna henne för nån dag sen... har inte sett till henne sen dess :)

Kattvaktande grannar är inte illa det heller, ibland faktiskt av större nytta kan jag tänka mig!

2008-07-22 @ 15:48:38
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0