Glassbilen!

På måndagar åker glassbilen förbi på min gata och jag har länge tänkt att skulle handla av den, men det har helt enkelt inte blivit av... förens idag :)
Glassbilshandling är nog det roligatse jag har gjort på flera månader! Det är helt galet jue! Tänk dig själv... en hel bil full med glass som kommer och stannar framför fötterna dig :) kan det bli bättre?

Den största anledningen till att jag stog i regnet och väntade in glassbilen var egentligen att jag sett reklam för deras center glass! Den är jag bara tvungen att prova... och Fredrik (jovisst, jag är redan "Fredrik" med han som kör!!) lovade att om man inte tycker om glassen så får man byta nästa gång dom åker förbi...

undra om det är halva priset på dom provsamakade glassarna?!?!


och till er som säger att glassbilen inte ska få spela sin melodi när den åker runt: TYST med er! det hör till sommaren att höra glassbilen på dess färd genom staden.
Lika mycket som myggbett, flugor i saften och sand i skorna! Så det så!



 

Kommentarer
Postat av: chaos

Här kör den även på vinter! Så det är sommar året runt! Hehe!

2008-07-07 @ 20:14:30
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Hmm... undrar om den gör det här också... det har jag aldrig tänkt på :O

2008-07-07 @ 21:57:49
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag håller helt med dej ang. glassbilsmelodin... å den spelar året om =) Var centerglassen god??

2008-07-08 @ 20:31:19
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Tack för upplysningen! är osäker på om jag skulle kunnat komma ihåg att jag skulle ta reda på det ända från till i vinter :)



Glassen va faktiskt god... det enda jag skulle kunna anmärka på är väl att det blev lite för mycket chokladglass, jag tycker ju inte om det egetligen HAHAHA!! mer kola om jag får bestämma :P

2008-07-08 @ 21:19:32
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0