Sport

Jag gillar egentligen inte sport.
Men ändå kan jag inte låta bli att läsa vissa artiklar om alla våra övermänniskor till idrottsmän och kvinnor eller låta bli att plåga mig själv att med tårfyllda ögon titta om och om igen på bilder när dom t.ex vinner en tävling, eller gråtande står högst upp på prispallen samtidigt som nationalsången spelas.

Igår va det intervjun efter Kallas målgång.

Idag sitter jag och snyftar över att kajsa ska sluta hoppa höjdhopp!

Jag som inte ens tyckte om att titta sist det visades en tävling där hon hoppade ! :O
Nä, jag tycker egentligen inte om sport.
Men jag fullkomligt älskar människorna!
Det är beundransvärt att lägga ner så mycket av sitt liv på idrott och jag är så grymt avundsjuk på dom!

Min egen största bedrift är väl att komma sist i kast med liten boll! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0