Skor

Tog en kort morgonpromenad hem till far för att se vad han tagit hem för skor åt mig, tyvärr passade dom inte så nu blir det väl att öppna den stora börsen och köpa ett par nästan lika i butik för dubbla priset :(
Attans!!!

Ska snart gå och äta "frukost" och efter det blir det dusch och jobb.
Håller tummarna för att ryggen inte går sönder igen men jag är nästan säker på att jag inte har sån tur och som om inte det vore nog har jag snabbyte och måste vara tillbaka redan kl 7 imånn.
Ingen vila här inte :(


Kommentarer
Postat av: Linnis

Annars kan ahn ju ta hem i en storlek större? haha

2008-01-09 @ 20:49:34
Postat av: allicen

Linnis:
*lipar* tänk för att det bara fanns det paret han tog hem!
Ge mig mina stövlar istället för att vara kaxig!!

2008-01-09 @ 21:57:15
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0