problemlösning?

Ni som har lite koll är detta lösningen på mitt sladdproblem???

image41
Problemet

image237
Lösningen?

Jag vet att skärpan är dålig men kameran har sin egen vilja när det gäller den saken och eftersom sladden till telefonen är trasig så finns det inget alternativ :(

Nån som vet om det går att ta loss sladden ur sånna här hållare eller river man ner hela skiten, inklusive tapeten då?
Fick ju rådet av mina elektriker att använda... hmm... clips? tror jag bestämt att det hette... är det här sånna eller vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Linnis

Jag säger pass på den frågan.

2008-01-17 @ 23:19:43
Postat av: allicen

Linnis:
Meh!

2008-01-18 @ 10:41:05
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0