PartyLite

Idag har jag jobbat på sektionen, gick rätt bra med ryggen, men det är lätt att bli otålig av att sitta still, det märks att det inte är allt för bra.
Ska jobba kväll imorgon, första skiftet efter sjukskrivningen och jag är så rädd!
Jag vill inte ha ont men det känns som att jag kommer bli tvungen att plåga mig igenom det här oavsett :(

Borde jag gå till doktorn när jag inte blivit bra på en vecka eller är det bara att bita ihop?

Har varit på möte hemma hos Da Boss nu på kvällen och med mammas ord om mitt yrkesval ringades i öronen kunde jag inte låta bli att bli lite peppad.
Jag vill ju så gärna! det händer ju fortfarande att jag saknar det men å andra sidan är det inte rätt årstid för mig att börja om....

Har iaf nya kataloger och prover hemma nu, för den som är intresserad... det är bara att höra av sig =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej,
Kul att nya katalogen har kommit, väntar med nyfikenhet tills vi ses igen, (snart hoppas jag, behöver lite "semester" nu.
Ha det bra kram Jenny.

2008-01-09 @ 10:09:42
Postat av: allicen

Hoppas också att det blir snart... nu är det ett tag sen!
ska jag skicka en katalog till dig? så hinner jag få hem sakerna tills vi ses, om det är nått du vill ha... eller vill du vänta tills du kan lukta också? :P KRAM!

2008-01-09 @ 11:41:34
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej igen skicka gärna en katalog du har adressen va??

2008-01-09 @ 13:54:09
Postat av: allicen

Jenny:
Jag kan nog få tag i den =)

2008-01-09 @ 21:58:51
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0