Let's dance

Då är det igång igen!
och lyssna nu på mig... Även om han inte va den bästa av dansare så bara MÅSTE hunken Matte vara kvar :P
Rösta på stjärten om inte annat =)

image230



Som en följd av mitt stora intresse för årets upplaga av "bonde söker fru" är ju självklart Karl Petter en av mina favoriter =)

image231

Det är omöjligt att ranka alla deltagare men vad jag kan göra är att ge er tillåtelse att rösta ut vem som helst av Susanne och Uffe!
Fortare än dom hinner snöra på sig ett par danspjux igen!!! :S Oh my god!

Kommentarer
Postat av: Fia

Å du har så bra smak.. De är också mina favvo!!
Kollade i fredags och bestämde mig för att han clowngubben, måste åka ut först..
Kram

2008-01-14 @ 18:23:57
Postat av: allicen

Fia:
Så om vi bildar en pakt borde vi kunna få vår vilja igenom :)

2008-01-14 @ 22:02:43
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0