Idrottsgalan

Bästa tacktalet stog vinnarena av "årets indrottare med handikapp" för (kommer tyvärr inte ihåg vad han hette)
Han berättade i sitt tal att han, när han låg på sjukhus för några veckor sedan möttes av en läkare vars första fråga var "du har inte funderat på att sätta igång och träna?" och så avslutade han med hälsningen "jag hoppas att du ser det här =)"

För övrigt är egentligen idrottsgalan det ultimata idrottsprogrammet för mig som inte gillar sport men som älskar att se hur duktiga alla är!
Det är en flera timmar lång orgie i målgångar och prisutdelningar som alla får det att darra lite i läppen på mig och önska att det hade varit jag! Nasty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0