Hela vägen till Värmland och tillbaka

Idag har det varit en tråkdag... det har ösregnat precis hela dagen så någon promenad för att prova mina nya skor var inte att tänka på :(

Jag sov alldeles för länge...
Duschade alldeles för sent...
Var för lat för att laga mat...

Men jag har iaf varit till Hällefors för att hälsa på A o P så något trevligt har ju hänt...
Däremot vet jag inte om det är den som lämnat vägbeskrivningen eller den som skulle följa dom som jag inte ska lita speciellt mycket på i framtiden.
Till och med jag anade att något inte stämde när skylten "VÄRMLANDS LÄN" dök upp mitt i obygden.

image233



Nu på kvällen har jag plockat bort lite julsaker i händelse av att jag råkar sova bort halva knut dagen också så att jag får svårigheter att hinna med det imorgon.
För lika syndigt som det är att kasta julen ut före knut säger att man får, är det att gå honom emot och göra det för sent!
Knut är sanneligen ingen som jag vill reta upp i första taget! :S



Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling. Har ett riktigt grymt pris värt ca 700:-

:)

www.mariavuitton.blogg.se

2008-01-12 @ 23:57:52
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: allicen

Maria Vuitton:
Tack men nej tack! här ska verkligen inte tävlas nått!

Ps. Det är taget va??

2008-01-13 @ 00:56:29
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0