en vacker vårdag mitt i vintern

Vilken underbar dag det är idag!
Känns visserligen inte som att det är slutet på Januari, snarare April eller nått...

Självklart går allt emot mig en dag som denna.
Min skitmobil lät bli att väcka mig även fast jag gett tydliga instruktioner om vilken tid jag önskade stiga upp och som om det inte är nog att jag sov bort halva dagen, så är det dags att börja jobba igen :(

Ska göra tre dagskift efter i kväll, så jag känner på mig att jag kommer vara trött den här veckan... skönt att veta att jag har semester på lördag iaf, då ska jag nämligen till Örebro och roa mig! =)

på kryss med Hjalmar

Fick biljetten när jag fyllde år förra året men det har inte funnits tillfälle att åka förens nu... nästan ett år senare :O

Nån som varit iväg och sett detta? Vad tyckte du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0