Vårväder

Har just kommit in efter en lång härlig promenad i vårsolen!
För visst kan man väl säga att det är vår redan? Mycket till vinter är det iaf inte, även fast det faktiskt fortfarande bara är Februari!

Ska gå och göra mig en kopp te och äta lite mellanmål innan jag fortsätter med dagens aktiviter... idag blir det nog lite städning här på bottenvåningen.
Det är av någon anledning inte alls lika roligt att städa här nere och det brukar bli lite halvdant när jag väl gör ett försök, får se hur det går idag :) 
Troligtvis kommer jag som vanligt på någon bra ursäkt för att slippa.. hmm... det va nog nån dag sen jag tränade nått... kanske är dags för det idag! haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0