Utfyllnad

Den här helgen är det bara en massa jobb :(
Bytte bort min kväll mot en dagtur idag så att jag kunnat vara med på kalas nu på eftermiddagen och lite senare bär det av för att hälsa på finfrämmat från Gävle! Förhoppningsvis hinner jag även se Let´s Dance också!!!
Skulle baka muffins för att göra mina första bjud-cupcakes, men av alla mijloner formar jag har så var inga tillräckligt bra. Får se till att köpa imorgon och sno ihop allting efter jobbet istället :/ typiskt när jag hade planerat allt så bra! Well well... Det får gå det också!!

Nu ska jag kika vidare bland alla mina älsklingsbloggar och kanske även få reda på om det blivit nån bebis för Anna ännu =) jag är sååå nyfiken!

Kommentarer
Postat av: maritha

Det är en envis liten rackare som ligger där inne=)men nu måste den väl ändå komma ut vilken dag som helst.Skriver i min blogg när jag får ett sms att dom åkt in.

2008-02-08 @ 19:34:55
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: allicen

maritha:
Det verkar inte bättre men man tycker ju att det skulle va skönt att få komma ut och sträcka lite på sig :)
Hårdbevakar din blogg precis som Annas!!!

2008-02-08 @ 19:41:36
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0