Trött

Det är helt otroligt vad trött jag har varit den här veckan!
I förrgår höll jag mig vaken eftersom hela huset var fullt med folk men igår gick det helt enkelt inte :(
Vill verkligen inte somna nu på dagen så jag försöker sysselsätta mig med en massa andra saker istället... började med att riva lite tapeter, men gav upp efter en stund när jag insåg att dom helt ekelt inte går att ta ner :O

Vad tror du är bäst när det inte fungerar att ta ner dom gamla tapeterna;
- bredspackla
- sätta upp "easy cover" (eller vad det heter) 
-  att spackla skarvar och märken som vanligt och hoppas att ränderna inte lyser igenom den vita tapeten

Istället började jag städa i frysen för att senare få plats med den lilla älgen som jag har köpt... så nu är ordningen total och jag har köttfärs som kommer räcka ända tills jag går i pension =)

Men sen då... vad ska jag göra nu????

Kommentarer
Postat av: Fridah

Jag tror på 1 och 3. :P

2008-02-10 @ 01:07:38
URL: http://medlem.spray.se/fridahstella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0