trött

Fredag kväll.
Jag är för en gång skull ledig (både idag och imånn!!! och på söndag :P) har kollat på let´s dance och nu är jag aptrött!
Hur kul känns det? lägger mig tom tidigare idag än när jag ska upp och jobba jue :(

Börjar misstänka att jag blivit utsatt för någon form av halstransplantation, då jag både hostar och låter som en kedjerökare!
Som tur är kan jag använda detta som ursäkt för att jag varit så lat idag! jag mår ju faktiskt inte bra :O

Imorgon måste jag verkligen sätta lite fart med att slipa och måla, längtar efter att kunna få undan endel av alla grejjer som ligger och skräpar på hela övervåningen, därtill räknar jag en offatbar mängd slipdamm och annat ohälsosamt :S

Nä... dags att stapppla sig upp för trappen och inta komaläge!
På återseende imorgon! God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0