Seeeegt...

Gaaaah! Vad jag är trött!!!
Satt i soffan och försökte läsa läxan om vardagsrehabilitering och my god va tråkigt det är!
På förra träffen höll jag på att spy rakt ut av tristess, när det enda som hände var att vi satt och stirrade i ett häfte medans en person satt och läste innantill under två och en halv timme. Vuxenpedagogik?
Så vad handlade läxan om?
Jo! det är precis samma trams en gång till *suck* jag blir tokig!!!!

Somnade hur som helst med huvet halvt mot armstödet och nu känns det som att jag sovit i ett skruvstäd, kan man rapportera det här som arbetskada måntro?

Ska för övrigt jobba dag imorgon eftersom en av mina arbetskamrater ville byta med mig, vilket inte gör mig något, tvärtom! :) då får jag ju komma hem på eftermiddagen och orkar kanske fixa med nått i matsalen eller så :P

Vad gör du ikväll?

Kommentarer
Postat av: Madelene

Tack så mycket :)

2008-02-19 @ 19:41:08
URL: http://madelenee.blogg.se
Postat av: Sara

Hon fick en hjärtinfarkt igår vid tolv =*( hon hade fel på klaffarna i hjärtat och det orkade inte mer. Känns bara så overkligt alltihop!

2008-02-19 @ 19:45:32
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0