nyfiken

Fick det här av Elin, som för övrigt trodde att jag skulle svara först att skica det tillbaka :O  What?!?!
Försöker minska ner på kedjebreven så jag lägger upp svaren här istället så kan du skriva en kommentar om att jag ska kolla in dina svar...

1. När gick du upp idag?
09.00

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter
 
3. Senaste filmen du såg på bio? 
"du levande" tack för ett bra val av film Klara!!
 
4. Favorit-TV- program?
För många för att kunna rabblas upp...
 
5. Vad åt du till frukost?
En banan och en apelsin
 
6. Vad är ditt andra namn?
Som nummer två kommer Sofia

 7. Din favoritmat?
Har ingen speciell favorit men kanske nån paj eller gratäng

8. Vilken mat gillar du inte?
Törst inte ens smaka på lever och surströmming

9. Favoritchips?
sourcreme&onion 

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
 Emil Sigfridsson 

11. Vilken bil kör du?
En mazda 323, named Lilly    

12. Favoritmacka?
Fullkornsbröd med skinka, ost och grönsaker  

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med ? 
Elakhet 

14. Vilka är dina favoritkläder?
Mina mysiga snyggbyxor  

15. Om du fick åka vart du ville på semester? 
Skulle gärna åka tillbaka till Kroatien  

16. Favoritklädmärke?
Orka bry sig  

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Hem eller i vissa fall hem till mamma 

18. Favorittid på dagen? 
Runt 21 kanske

19. Var är du född?
Örebro
 
20. Vilken är din favoritsport att se på? 
Varför ska man kolla på sport?    

23.Coca Cola eller Pepsi?
Cola
 
24. Fotboll eller hockey?
hockey 

25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Jag är alltid trött :S   

26. Pedikyr eller manikyr?
BÅDA  

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Det kommer ni få veta så småning om :)  

28. Vad ville du bli när du var liten?
Kassörska  

29. Bästa barndomsminnet?
Vet inte  

30. Varit i Afrika ?
Nej  

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej 

32. Varit med om en bilolycka?
Nej, tack och lov!  

33. Favoritdag i veckan?
När jag är ledig  

34. Favoritrestaurant?
Jag har inte en massa favoriter...  

35. Favoritblommor?
Liljekonvalj  

36. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Ingen favorit här heller...  

38. Äger du en cykel?
Japp, en blå!  

39. Vem fick du senaste mailet från?
Jossan

40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på?
Vilken som helst :P  

41. Läggdags
23.00   

43. Senaste personen du åt middag med?Pappa och Frida.
Sofie på jobbet
 
44. Vad lyssnar du till just nu?
En sång om ingenting  

45. Favoritfärg? 
Grön eller grå  

46. Hur många tatueringar har du?
Inte många alls... ingen för att vara exakt

Kommentarer
Postat av: Linnis

Har du läst på aftonbladet att namnet "Lilly" klättrar snabbast på namntopplistan!?

2008-02-26 @ 22:14:48
Postat av: allicen

Linnis:
Klart jag har sett det... och gissa vem som va först!! Lilly är ju ändå en 88a!

2008-02-26 @ 22:34:42
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0