Nu är det gjort

Kände mig som jordens ruttnaste människa igår när jag insåg att jag missat att ringa vetrenären på deras telefontid... Tea är ju min lilla bebis! hur kan man glömma att ringa till doktorn om sin bebis??? *skäms*
Har iaf gjort det idag och jag fick prata med en jättegullig tjej som va väldigt ivrig att jag skulle se till att någon tittade på ögat, fick tid redan nu på måndag, men hon sa säkert fyra gånger att jag va tvungen att ringa om det blev sämre!

Bävar dock intför besöket... oh my heliga gud!
Måste komma ihåg att ställa fram buren nu nån dag så hon hinner vänja sig med att den är framme, det är en omöjlig uppgift att få in henne i den om man tänker göra det direkt :S

Sist det begav sig sa jag åt gubben att hon va väldigt skygg och sprang så fort hon fick en chans men gubben lyfte iaf av locket och vad gjorde hon om inte tog ett språng ner från undersökningsbordet och i panik rusade in på toaletten... jag va verkligen helt övertygad om att vi aldrig skulle få tag på henne utan att skjuta bedövningspilar mot henne, men som tur va lyckades det till slut... den gången :S 

image301
Galna katten =)

Kommentarer
Postat av: maria

svar: CW är en amerikansk kanal som man inte kan se i sverige. avsnitten går att ladda ner dock (som jag gör).

2008-02-20 @ 17:46:21
URL: http://huddleformation.blogg.se
Postat av: maria

svar: well, vill du se den femte säsongen av OTH på svensk tv får du nog helt enkelt vänta några månader i sådana fall....

2008-02-20 @ 17:50:14
URL: http://huddleformation.blogg.se
Postat av: Jenna

Ja det hoppas jag också. Hon fick lämna kvar barnvagn där i butiken så hon kommer väl & hämtar den sen så då får man väl höra hur det gick. Läskigt iaf, man får total hjärnstopp när sådant händer :S

2008-02-20 @ 18:01:47
URL: http://jennaj.blogg.se
Postat av: chaos

Min katter gör likadant fast det konstigaste är att när de är skraja för något så tycker de att buren är bästa stället att gömma sig! Det inger dem något sorts trygghet, lustigt!

2008-02-20 @ 19:24:44
URL: http://fabulouschaos.blogg.se
Postat av: allicen

Tea har lite andra ställen som hon gömmer sig på, gärna under ett täcke, längst in under soffan eller längst in i en hylla på databordet.
På förra stället vi bodde kunde hon ta sig in under badkaret och det va väl ett sånt hon letade efter när hon flydde in på toaletten haha!!

2008-02-20 @ 22:04:35
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0