God morgon!

Är ganska pigg idag faktiktiskt och den här sovmorgonen satt verkligen inte i vägen :)
För övrigt är det mesta sig likt... hostan håller i sig men igår kväll lyckades jag somna utan att ta nån hostmedicin, så det känns som ett litet framsteg ändå!

Orkar inte laga nån mat till lunch idag så jag har ätit frukt-frukost och sparar gröten till lunch, börjar ju en timme tidigare idag eftersom jag ska vara med uppe på sektionen några timmar innan jag börjar mitt vanliga jobb. Hur kul som helst =)

Har smygkikat lite i matsalen nu på morgonen och det verkar faktiskt som att bubblorna på väggarna har försvunnit med lim/rolla metoden!
Nu vill jag se hur tapeterna blir när dom kommer upp :P Åh.. vad jag längtar...

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag:)

2008-02-26 @ 09:39:14
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0