förkylning?

Imorse vaknade jag med en galet ond hals..  tror att jag har nån förskylning som ligger och väntar på "rätt" tillfälle att bryta ut :(
Gjorde iordning en jättestor kopp te till frukosten och öste ner eukalyptushonung som jag drack tills jag var spyfärdig men inte vet jag om det blev nått bättre för det *suck*

Har köpt hem lite nya saker så jag kan fortsätta öva på mina cupcakes iaf! Det stundar ju en stor dag här om ett par månader och lagom till dess hade jag tänkt att jag skulle våga mig på att göra en tårta! Vi får se hur det går med det, en sak i taget!! =)

Imorgon ska jag gå till jobbet en sväng för ett "jätteviktigt" möte.. hmm... det har varit stort hemlighetsmakeri runt mötets ämne och för, vad jag gissar är, första gången verkar det inte ha läckt ut nån förhandsinfo alls! :O
Det enda vi fått veta är att det kommer att ske lite förändringar och dom ska tydligen vara till bättre, jag är skeptiskt men hoppas verkligen att det är goda nyheter iaf för jag orkar inte med mer krångel nu!

Nej, nu är det dags att jag får på mig nått annat än mysbyxor och sätter lite fart.. med nånting..
Vad gör du idag?

Kommentarer
Postat av: chaos

Stackaren, du får krya på dig ordentligt så att du är i form i morgon till mötet! Drick mycket och ät glass ( det är bra för halsen ).

2008-02-17 @ 12:13:29
URL: http://fabulouschaos.blogg.se
Postat av: allicen

chaos:
Tack :) Glass lät som en jättebra kur! mycket godare än honung :P

2008-02-17 @ 12:37:46
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0