Väntar...

Det mesta är nu i sin ordning inför fika besköket som jag sitter och väntar på...
Kakan är klar, det blev den med pepparkaka och jag hoppas att den blir god, tyckte inte att den skötte sig lika bra i ugnen som den förra gjorde, kanske ordnar det till sig och det blir bra när den fått kallna, det återstår att se.

Har även gjort ett besök hos en av blomsterhandlarna för att införskaffa lite mer julblommor, det blev både en amaryllis och en hyacint till mig själv (vet inte hur jag klarar den sistnämnd med min allergi, men jag tog en vit för att se om tulpanpricipen gäller även hyacinter).
Utöver det jag köpte till mig själv blev det också en liten ge bort-blomma som jag hoppas kunna leverera innom kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0