Tänk att man kan...

...känna sig som en ny människa efter bara en timmes massage!
Tyvärr kommer jag nog inte att hinna med att få nån ny tid före jul och nyår som jag egentligen skulle behöva, men det är inte mycket att göra åt det mer än att försöka boka in en så snart som möjligt i Januari!

Passade även på att kolla in grannarnas nya kök när jag ändå var där!!!
Det är så kul att se hur andra har gjort, hur som har tänkt osv, dom hade åtminstonde ett par detaljer som jag sneglade lite extra på och kanske skulle övervägt innan bygget här hemma om jag hade haft inspirationen före... inte för att jag inte blev nöjd som det är men det finns alltid saker som kunde varit ännu mer genomtänkta!

Att kolla in deras "nybygge" fick mig att fundera över vart ritningen på badrummet tagit vägen.. det skulle ta ungefär en vecka och i och med att förra veckan tog slut har det tagit betydligt längre tid än så!
Om det ska börja rustas i slutet på Januari eller början på Februari känns det som att tiden börjar rulla iväg för att hinna åka och kolla på inredning :S
Vill ju inte börja bestämma nått innan jag vet hur det slutgiltiga förslaget blir med mått och allt sånt! För övrigt kan ju inte bygglovet på fönstret lämnas in när det inte finns nån ritning på det och skulle det bli avslag på den ansökan är det ju bara att börja om från början! Det vill jag inte!!!!

Kommentarer
Postat av: sarah

Åh tusen tusen tack! :) , Vad glad jag blev nu att du tycker det! :) hihi .

Nej min gamla lärare från floristutbildningen ska göra min bukett :)



Kramis

2008-12-15 @ 18:52:24
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0