Stora städar dagen

Man blir verkligen trött av att julstäda!
Har gort ett avsteg från min vanliga städrunda och började på bottenvåningen den här gången och även fast jag inte är helt klar med det ens så känner jag mig helt färdig!

Jag som trodde att det skulle bakas pepparkakor och allsköns julgodis idag också... tror inte att jag varken orkar eller hinner det nu :O

Tea har föresten fått julfint i sin låda (vilken lyx va? lite fint på dass så här till jul!).
Har köpt en ny sorts kattsand som jag tänkte prova och jag hoppas att hon godkänner den och inte protesterar genom att göra sina behov på andra ställen, vilket jag lärt mig att dom gör om dom är missnöjda..

Har du katt(er) som använder låda, isf vilket sand använder du?

Kommentarer
Postat av: cessa

Pussi ultra kompakt från purina tror den heter så.

De är en mörkblå förpackning den är dyr men skitbra.

2008-12-23 @ 14:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0