Jag tror att det är Söndag

Jag brukar vara dagvilsen i vanliga fall eftersom jag jobbar så konstigt, men oftast kan man lista ut vad det är för dag utifrån dom som jobbar raka veckor... är dom trötta men glada är det fredag, är dom pigga och glada är det lördag, är dom pigga med en fruktansvärd ågren är det söndag osv osv.

Nu är alla hemma och är pigga och glad hela tiden :O Men jag är ändå ganska säker på att det är söndag!
Jag jobbar så klart ikväll med och hela förmiddagen har jag ägnat åt att ligga i sängen och vila min sargade kropp! Thorax smärtorna verkar inte vilja ge med sig mer men det funkar ändå skapligt att jobba... tack och lov är jag på "rätt" avdelning för att vara lite skadad, humm...

Ska snart gå och göra iordning en kombinerad frukost och lunch  samt fundera ut vad jag vill ha med att äta på jobbet ikväll... men först måste jag kolla in lite bloggar!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0