Helg :)

Jobbade på hemmet till kl 14 idag och efter det har jag krånglat med att få upp nya gardiner i matsalen, är trött på panelgardinerna som har varit där och blev så glad när jag hittade nått jag kunde köpa och byta med... trodde jag :/ Dom nya gardinerna blev inte alls som jag ville, dom var alldeles för tunna och som om inte det vore nog så fladdrar dom lika mycket som manen på en skenande häst...
Nu måste jag alltså komma på nån bra ursäkt för att lura hit mamma så att jag kan fråga henne om råd "när hon ändå är här" :)

För övrigt går jag mest runt och känner mig glad och tillfreds med att ha en ledig helg framför mig :D Hoppas att jag får massor uträttat och att det även ska gå att åstadkomma lite julstämning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0