God morgon!

Fy vad morgontrött jag har börjat bli nu igen :( bara sover och sover och när jag väl går upp är det en plåga! Vintaminbrist kanske? hehe!
Idag ska jag hur som helst plocka lite här hemma och ställa rätt det sista sen bjudningen i Lördags.. det går lite trögt på den fronten :)

Ska även testa att baka en cheesecake också efter ett nytt recept som jag tänkte prova, tror nämligen att det kommer att dyka upp en besökare här på eftermiddagen och då måste det ju finnas nått att bjuda på!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Här blir det adventspyntning i dag, lite sent, men bättre sent än aldrig :-) Hoppas det går bra med bakningen!

2008-12-01 @ 10:47:40
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: allicen

Jenny:

Så sen är du inte tycker jag! Jag pyntar aldrig före 1a advent, men då tröttnar jag heller inte och vill riva undan sakerna på juldagen som endel säger!



Om jag lyckas med bakningen kommer troligvis en bild att dyka upp under kvällen, om jag misslyckas blir det bara svordomar :)

2008-12-01 @ 10:56:26
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0