God morgon!

Det blev lite längre sovmorgon än vad jag hade räknat med... glömde nämligen ställa in larmet igår så jag har sovit ostörd fram till för en stund sen :)
Det har snögat en hel del under natten och marken är alldeles vit ute, ingen sol dock men väldigt mysigt ändå!

Tror du att det blir snö till jul?

Jag ska ägna dagen åt att plocka lite här hemma innan jag ger mig iväg på ett möte vid 15 tiden, efter det måste jag skynda mig hemmåt och göra mig iordning till julbordet som jag är bjuden på ikväll :)
Enligt ryktet ska stället dit jag ska idag ha det bästa julbordet i staden, så jag hoppas på lite annat än bara inlagd sill och prinskorvar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag SKA ha en vit jul! Flyttade ju inte 90 mil upp till norr för intet...

2008-12-12 @ 13:42:39
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: allicen

Hanna:

Haha! ja.. då borde du väl verkligen kunna ha snö med på din krav-lista inför julen :)

2008-12-12 @ 13:48:53
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0