Fudge

Kan väl inte påstå att mina försök att göra nyårsgodis blev 100% lyckade... Provade att göra två olika sorters Fudge, en med lingon och en med vanilj och lime.
Lingonfudgen står fortfarande i kylen och jag  tror inte att den kommer bli ätbar ens, den var nämligen helt omöjlig att få upp i rätt temperatur så den kommer troligen inte att stelna ordentligt.. kanske funkar det att äta med sked? :S

Då blev den med vanilj och lime betydligt mycket bättre men jag tycker att den smular lite för mycket (eller blir det alltid så när man gör själv?)! Är å andra sidan inte säker på att jag tyckte om smaken på den heller så det kanske inte spelar nån roll... :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det lät iaf jättegott:)

Är absolut ingen höjdare i köket men lingonfudgen borde man väl om nte annat kunna frysa en stund och sedan äta med sked som nån typ av glass!

2008-12-30 @ 22:17:45
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Anna

SJÄLVKLART!! =)

2008-12-30 @ 22:44:33
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0