Dagens ris är inställt

Det blir inget risande idag, jag har ingen lust att frysa fingrarna av mig ute i garaget så jag håller tummarna för att tallruskorna klarar sig tills jag får nån stund över för det!

Istället kan jag passa på att rosa lite och då vill jag ta chansen att rosa några av er som gett mig kunskaper, insikter och lärdomar som jag faktiskt kommer att bära med mig för resten av livet!
För visst är det häftigt att känna känslan av att befinna sig i en stund eller situation där man vet att man för alltid kommer komma ihåg den?!

Som den dagen man tar studenten t.ex eller när man klarar uppkörningen osv. Bara av att höra de gamla på jobbet berätta om minnen gör att det blir så tydligt att det finns saker som alltid kommer följa med i minnet!
Nu kommer lite personliga hyllningar, dock långt ifrån till alla som förtjänar en, ni som inte finns med får ta åt er ändå!

Cecil Baby: Det finns egentligen inte ord för att beskriva hur viktig du varit. Jag har aldrig känt att det finns nånting som jag inte kan berätta för dig och av alla så var du den enda som verkligen fanns till hands när mitt liv rasade samman.

Chrill: Att få ett förtroende av någon, hur stor eller litet den än må vara, är något som aldrig ska underskattas. Av nån jävla anledning har du fått mig att tro att jag alltid kan lita på dig och det hör verkligen inte till vanligheterna!

Den Bästa: När man möter den bästa är det nog oundvikligt att det är både på gott och ont.
Det bästa med att jag fick förmånen att lära känna dig är att jag förstått hur högt det faktiskt är möjligt att lägga ribban. Om det sen finns nån möjlighet för någon annan att ta sig över den återstår tyvärr att se... Det sämsta är ju såklart att det gör så fruktansvärt ont när drömmar dör.

SwEetie: När jag säger att det finns saker man för alltid kommer att minnas så är swEetie i allra högsta grad inblandad i en av dom.
Du har fått mig att uppskatta delar av livet som det borde vara spöstraff på att inte se för vad det är, och så länge jag får ha mina känslor, tankar och mitt minne i behåll är det något som aldrig kommer kunna blekna.

JosePett: När inte ens ett halvt årtionde kan få det att kännas som man varit ifrån varandra mer än en timme så måste det vara nånting speciellt.

Da Boss: Oavsett vad andra kan tänkas tycka om dig så är du för mig ingen annan än den som vågade sparka upp dörrar i mitt liv som jag inte ens vågat knacka på.

V: Att jag kallar dig för mamma är bara mitt sätt att visa vilken underbar mentor jag tycker att du är. Aldrig tidigare har jag mött någon som ser rakt igenom mig så som du gör och som så många gånger känner mig själv bättre än jag gör själv.



Kommentarer
Postat av: amanda

Jag ska försöka uppdatera med bilder så fort som möjligt.... Men väntar fortfarande på internet. Kul att du läser=)

2008-12-09 @ 19:45:00
URL: http://ladysylviablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0