Attans!

Jag har varit duktig ganska länge nu och jag har nästan varit lite mallig för mig själv och tänk snabba tankar om att jag har klarat mig den här gången.
Nånting fel har det varit idag för det har inte känts lika som på sista tiden och nu har ramlat ner på botten igen.

Den gamla Lilla bloggen finns ju inte kvar och kanske är det bra, för att läsa hur man känt sig tidigare kanske bara gör att man hamnar tillbaka i det igen... men nånting som finns kvar är mina mappar med mail och meddelanden och idag var det dom som knäckte mig.
Det är jobbigt att läsa allt det som man en gång blev barnsligt glad av men som nu bara framstår som skitsnack...

Så vad säger ni; Vad är bäst,  Ska jag spara eller radera mapparna med alla glada minnen???

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, svårt att säga... Det beror ju på om du känner att det bara är skitsnack just nu eller om det verkligen är det. Om det verkligen är det är det bara att radera och gå vidare... Ingen mår bra av dålig energi! Det är så lätt att skriva, men borde en massa jag med...

Kram

2008-12-10 @ 07:55:29
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Då gör jag så att jag sparar dom ett tag och ser om det fortfarande känns som skitsnack när det fått gå ett tag...

2008-12-10 @ 18:16:24
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0