Varför man inte ska vänta med att göra saker som man kan göra direkt!

Har just insett hur tokigt jag har planerat den kommande veckan!
Jag kommer inte att vara ledig nånting :S och ännu värre.. jag kommer inte få en enda sovmorgon med 'våra bästa år'-frukost!

Jobbar ända fram till på måndag, på Tisdag är det planeringsmöte samt sektionstid och dom stunder som ev blir lugna däremellan måste gå till att skriva den där verksamhetsplaneringen som jag bara skjuter på...
Har lovat att följa med och hämta hem Nea på Onsdag, vilket iofs är bra eftersom jag kommer kunna roffa åt mig stövlarna som vi har delad vårdand om och som hon haft hela sommaren *snyft*
Så på Torsdag morgon ska jag vara packad och klar för att ge mig ut på ännu en resa, denna något längre och med ett, delvis, annat syfte (=andra krav på packningen) *längtar*

Under dom här dagarna måste jag även komma fram till hur jag ska få tag på en bil i tid, tills jag ska klippa mig veckan därpå... har visst... öhmm... glömt? att jag skulle köpa en ny!!

Kommentarer
Postat av: Linnis

Stövlar? Vilka stövlar? :)

2008-08-23 @ 17:59:40
Postat av: allicen

Linnis:

Ska du komma hem eller vill du stanna kvar på ön och frysa fast i drivisen till vintern?

2008-08-23 @ 21:04:18
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att du "gillade" min förlossningsberättelse :)

Tro mig, det är inget att vara rädd för... det man får i "belöning" efter är något helt fantastiskt och väl värt en jobbig förlossning :p

2008-08-23 @ 22:37:58
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0