God morgon!

Frukosten är avklarad och fast jag har en hel del att göra tänker jag prioritera att blogg surfa, samt att kolla på 'våra bästa år'.
Efter lunch ska jag till sektionen för ett uppföljningsmöte om valideringen! Ska bli spännande att se om dom lyckats knåpa till något om mina torftiga erfarenheter här i livet =)
I  vilket fall som helst är det väldigt peppande att träffa Maria och Conny och i slutändan kommer nog resultatet av det vara nog i sig!

Måste försöka komma överens med Jossan också om vilken tid hon ska komma.. vill ju inte att hon ska dyka upp här och jag inte är hemma :O
Längtar så mycket efter henne även om jag vet att hon säkert ställer till så att jag är totalt förvirrad imorgon :) Vilket iofs är ganska bra! Om någon annan ställer samma frågor som man undviker att fundera på själv blir man ju så illa tvungen att hitta på nått till svar och det är lite kämpigare att komma undan med en dålig bortförklaring då! haha!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, eller hur! Tycker lite synd om våran hund ibland.. Vilken tur att hon är en så snäll labrador!!

2008-08-21 @ 09:57:33
URL: http://isakarolina.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, vad du gör mig nyfiken nu... =)

2008-08-21 @ 13:25:35
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0