check!

Väskan är (redan) färdig packad och jag är inte det minsta ororlig att jag har glömt nått! vilket säkert är ett tydligt tecken på att jag faktiskt gjort det, men det tänker jag ignonrera!
Den blev inte på långa vägar full och jag ångrar att jag lät mig påverkas av Neas hånfulla kommentar förut när jag tittade på en miniresväska.


"ska du dra runt hårfönen i den där menar du, eller?"


Den väskan hade passat alldeles ypperligt för den här typen av tvådagars tripp som jag ska iväg på den här gången!
Har tom lyckats trycka ner kamearväskan, trots att utformingen av resväskan inte alls var särskillt anpassad för det! Jag är nöjd och jäklar om det inte blir uppehåll imorgon kväll!


Nu återstår bara att samla ihop alla papper som jag behöver ha med mig och sen är det dags att sova!
Ni som har mitt mobil nummer får gärna underhålla mig via den och så är jag tillbaka här på Onsdag eftermiddag!

Ha det gott =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh va kul! :-)

Ska kolla igenom din lite nu!

2008-08-18 @ 22:58:36
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har "tappat" ditt nummer, när jag bytte fon förra sommaren... men du finns nog att hitta på hitta... =)

Lycka till! Och ha det så jättebra!

KRAM

2008-08-19 @ 08:21:04
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0