Västerås

Den här helgen kommer jag att göra en kort visit i Västerås och det finns två saker som jag ser fram emot extra mycket.

Det första är att jag troligtvis kommer få träffa Hanna =) Jag är lite dålig på att hålla reda på tid, men jag tror att det är ett och ett halvt år sen denna underbara människa kom in i mitt liv och det är tyvärr lika länge sen jag träffade henne... *längtar*

Det andra är att jag kommer träffa folket från Värmland.
Dom pratar så underbart roligt att jag blir glad bara jag tittar på dom.. även om det kanske inte är endast det som orsakar glädjen :)

Jag har iaf gjort iordning dom sakerna som jag behöver ha med mig och jag är mäkta imponerad av mig själv!
Det fanns två väskor att välja på en "stor" och en lite mindre... jag har packat den lilla, utan att för den skull fylla den helt :O
Vad är fel?
Vad har jag glömt??

Hur som helst... Om inte imorgon, så återkommer jag på söndag igen =) så tills dess...
Ha en underbar helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0