Onsdag morgon

God morgon!
Jag känner mig jätteduktig som är uppe "redan" nu och att jag faktiskt hunnit få i mig frukosten redan!
Kan dock inte riktigt bestämma mig för om jag är trött eller inte... dom senaste dagarna har jag av nån märklig anledning vaknat vid 6tiden, somnat om och så vaknat flera gånger med ungefär 10 minuters mellan rum.

Jag ska ju lära mig att gå upp i tid... men kl 6 tycker jag är lite väl onödigt när jag är ledig :O
Känner mig heller inte speciellt sugen på att ta mig för med så mycket vid den här tiden, jag vill göra massor med saker och har fullt av idér men sen hittar jag tusen olika anledningar till varför jag inte gör dom.
Är det ens nån mening att vara vaken då? Well.. det kanske blir bättre när jag börjar vänja mig :)

Nu är det dags för en liten uppdatering om vad som händer (eller inte händer) i Salem, där things minst sagt håller på att spåra ur igen =)

Kommentarer
Postat av: cessa

det är tantvarning att vakna kl 6.

2008-04-02 @ 13:20:52
Postat av: allicen

cessa:
ta inte illa upp nu men.. Tyst! :)

2008-04-02 @ 21:58:40
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0