Oj då...

Jag somnade visst till ett tag :)
Men nu har dom ringt och sagt att bilen är klar! redan! Ska gå dit och hämta den efter deras lunch och nu grunnar jag lite på vad det här kalaset kommer att kosta...
Han som ringde sa att dom inte hade behöv byta nån broms bak, vilket dom trodde förra gången, så kanske kan det bli lite billigare då?
Vet iofs inte hur lång tid det tar för dom att göra det... reservdelarna till min bil har aldrig hittills varit speciellt dyra, det är det faktum att jag knappt vet vad som är fram och bak på bilen utan måste anlita nån som har koll, som gör att det kostar lite..

Och för er som undrar, man behöver inte veta vad som är vad på en bil!
Det går att åka åt båda hållen! man snor bara runt lite med växelspaken (se, facktermer!) tills det skrapande ljudet försvinner när man försöker åka, sen far den iväg... åt nått håll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0