Mer sol :)

Äntligen har det senaste inlägget kommit upp på sidan...
Det är underbart väder och jag börjar nästan tro att jag gillar skärgården på riktigt :O Jag fryser knappt alls, inte ens när vi satt ute och grillade igår :)
Tyvärr har det inte blivit så mycket mer promenader... jag skyller på skorna, men innerst inne vet jag nog med mig att jag bara är lat...

Hoppas på att det blir tillfälle att lägga sig tidigt idag!
Jag skulle behöva aningens mer sömn känner jag, men samtidigt är det ju så roligt att umgås med dom andra!
Ska alldeles snart in och ta mig igenom ännu ett arbetspass.. det tar emot när man egentligen bara vill sitta ut i solen och njuta!

Hur är det med dig idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0