Lyx!

Idag har jag fått hem mina efterlängtade varor som jag beställt från PartyLite!!

Lika ledsen som jag blev när jag fick veta att dom skulle sluta sälja duschtvålen jag brukade köpa, lika glad blev jag när dom lanserade en ny!
Mina förväntningar är minst sagt höga och den bara måste vara lika bra som dom förra!!

Doften är det iaf inga fel på... Goji bär och choklad! Kan man börja dagen bättre???

                          
            Duschtvål     Fotscrub/fotcreme
image380



Eftersom det börjar närma sig sommar och förhoppningsvis lite värme så är det ju hög tid att börja fila ner pansarhuden på fötterna också, så därför köpte jag också en fotscrub och en fotcreme!
Även när det gäller dom här produkterna har PartyLite överträffat sig själva! Doften är pepparmint och eucalyptus, fotgodis skulle man kunna säga =) 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fint med rosa =)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-10 @ 23:03:29
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Linnis

Vad sjutton är Gojibär?

2008-04-11 @ 09:43:28
Postat av: allicen

Linnis:
Jadu... det är det nog egenltigen ingen som vet! Mr google har sin uppfattning, men hurvida han har rätt törs jag inte spekulera i!

2008-04-11 @ 10:16:41
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0