Klippning

Idag är det dags!
Jag ska snart åka till den lite större staden La för att klippa mig och slinga! Det finns dom som tycker att det börjar bli hög tid att göra något åt barret och  jag är väl inte sen att hålla med.
Om jag drar riktigt, riktigt hårt så räcker håret i nacken till att göra en toffs :O Det är länge sen jag kunde göra sist... hur hände det?

Förutom klippning så är ju självklart ett besök på Tha Store inplanerat och idag kommer det bli dyyyyrt :S Jag måste panik köpa gardiner till matsalen och då får det bli panel längder även fast jag inte alls skulle ha det men vem vet, det kanske blir alla tiders jättesnyggt :)

Ska även försöka hinna in och hälsa mormor och morfar om det blir tid till det, egentligen skulle jag behöva åka raka vägen tillbaka till staden där jag bor för att kunna få hjälp av mor att sy lite på en grej, men samtidigt känner jag att ett besök hos mors mor och mors far är precis lika (om inte mer) viktigt!
Jag brukar dessutom få en kopp kaffe när jag kommer dit och det är ju inte helt fel efter några timmar på stan!!

Fick föresten en påminnelse via mailen om att jag fyller år snart... Jag tyckte att grejjen med en födelsedags påminnarsida va jättebra, men att bli påmind om sin egen känns på nått vis lite... dumt... och lite onödigt! Är det nått jag håller reda på så är det när jag fyller år!!! Wiiieeee!!!

Vad händer hos dig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0