Hur kul har blondiner?

Jag bestämde mig för att ge slingorna en chans och nu ska det bli spännande att se om jag kommer få roligare när jag blivit ljusare i skallen... lite av ett vetenskapligt test skulle man kunna säga!

Tina la i typ 8 ljusa slingor i håret på mig och jag va stencool hela tiden och tänkte att det inte skulle synas så mycket. När jag satte mig framför spegeln igen, nyvaken efter att ha blivit ompysslad med hårbottenmassage fick jag se mig själv med ljust hår jag skojar inte om jag säger att mitt hjärta stannade.
Det va helt galet, helt plötsligt hade jag ljust hår :S
Jag försökte att inte se allt för skeptisk ut eftersom jag ändå bestämt mig för att ge det en chans, men jag vet inte om jag lyckades så bra... Tina frågade flera gånger om vi skulle lägga i en toning, men jag stog emot frestelsen att säga ja, jag SKA ge det en chans...

Det har gått några timmar nu och jag tror faktiskt att jag börjar vänja mig... det va inte så farligt som det såg ut!
I will survive!
I'm a surviver!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan man få en hårbild kanske??? Vill seee!!!

2008-04-12 @ 12:00:37
Postat av: Anonym

Hanna:
Jag jobbar på det.. men det krävs en faslig massa bilder för att få till en "bra" men imånn är jag ledig, då hinner jag nog :)

2008-04-13 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0